Richiesta di consulenza su 3dmax per MOW

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XXI Rapax Britannicus
00martedì 29 giugno 2010 20:09
Nel tutorial www.digitalmindsoft.eu/wiki/doku.php?id=3ds_max_plug-ins_basic_... 3dsmax plug in - Base
C'è questo riferimento:

For infantry or hand held weapons, some things are different:

1. You need a set of cameras (2) and lights (grouped as stuff and stuff primary). I recommend copying these two groups from existing max example files, if you have access to them. It saves a lot of time. Moreover, the two cameras have special functions: <br>Camera02 creates an image for the inventory.<br>Camera03 creates an image for the status bar (selected weapon)

2. You do not have a base bone. The weapon it itself is the base bone.

3. You have a body_vol and select_vol and a handle bone. The handle bone is the point where a player takes the weapon. Therefore this point should be near the trigger or center



Che l'handle bone sia quello che ci serve?

Volgo poi una preghiera a tutti i possessori del programma 3dsmax, se potete scaricarvi il files.bestway.com.ua/gem2_3dmax_plugin_v1.exe e darci una consulenza sui generis... l'unica cosa che noi possiamo fare con le nostre forze è modificare linee di codice e matrici di coordinate... il che è chiaramente poco agevole.

Qui trovate il topic in questione:
www.totalgamesitalia.com/men-war-mods/1945-fazione-italiana-guerritos-pack-lavori-cors...

Siamo ormai alla fase conclusiva della preparazione della Fazione Italiana per MOW.

Saluti,
Max
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